Friday, March 26, 2010

Kui mind jargmisel kahel nadalal eriti netis naha pole, siis on see selleparast, et poistel on kaks nadalat vaheaeg ja sellist konkreetset vaba aega selle aja jooksul enam pole, nagu meil praegu hommikuti natuke on, sest poisid on kogu aeg Ipoderacis.

Meil on nuud jalle 12 poissi, sest viis San Pedrolast kolisid meie majja uuesti ule ja mul pole aimugi, kauaks see niimoodi jaab. Nimelt lapsed teevad Sergio ehk San Pedro juhendaja(kes enne oli San José ehk koige vanemate juhendaja, aga nagu ma kunagi mainisin, siis nelja maja juhendajad vahetati omavahel ara, arge isegi kusige pohjust, sest ma ise ka ei tea seda) elu paris porguks... Kuid ma ei saa ikkagi aru, kuidas on voimalik, et ta ei saa nendega uldse hakkama ja Rocio peab nuud 12ne lapsega hakkama saama. Kuid Rocio saab alati hakkama, see on lihtsalt uskumatu, et uhel nii pisikesel ja peenikesel naisel on nii palju autoriteeti. Rocioga sujub koik nagu kellavark, sest kui tema juba karjub, siis teist korda ta enam seda tegema ei pea. Kuid jah, jalle on meid nii palju, et soogilauas on kitsas, hetkel siis 15, aga jargmisel nadalal juba 14, sest Rafa laheb ju ara. Kes nuud kull lapsi mataga aitab, mina ju seda ei oska :D No Rocio muidugi oskab ka, nii et hullu pole midagi :D

Eile oli siis uue puutookoja avamine ja see soomaaeg oli toesti pidulik! See toimus valjas ja toidud olid vaga head, samuti oli hea vahelduseks midagi peale riisi ja frijolede suua :D Ning magusat oli ka palju :) Rafale lauldi seal pluss veel hommikul laulsime talle ka, sest tal oli ju sunnipaev. Ja selle peo juures pidime juua serveerima, aga see laks onneks ruttu. Koige suuremad sponsorite esindajad olid kohal, naiteks Volkswagen jne. Ja uus puutookodu naeb toesti ilus valja, ma vanas ei kainudki, aga jah, uus avaldab muljet. Ning see laks kaks miljonit peesot ka maksma, nii et jah. Kuid suurem osa sellest saadi sponsorite kaest. Seega olime koik eile viisakalt riides, et sellel soomaajal osaleda jne. Oli torti, oli jaatist jne :D Ja torti pole Ipos just eriti tihti, ainult siis kui monel lapsel on sunnipaev voi monel tootajal. Vabatahtlikele Ipoderaci meeskonna poolt torti kahjuks ei tellita.

Ja tana on uuesti reede! Kuhu see aeg kull kaob? Mulle lihtsalt ei joua see kohale, et olen Mehhikos juba kumme nadalat olnud. Ja jargmised kaks nadalat saavad kindlasti vasitavamad olema, sest nuud on meil uuesti 12 last San Pablos, lisaks sellele on veel neil vaheaeg(meil on mitmeid mange neile korraldatud, nii vabatahtlike kui juhendajate ideesid on kasutatud) ja lisaks koigele olen ma nuud ainuke vabatahtlik San Pablos. Ja lisaks koigele sellele on mul jargmisel nadalavahetusel valve, seega ei saa ma siis Ipost terve nadalavahetuse jooksul valja :D Kuid onneks on mul see toredate juhendajatega, kelleks on Angelica(tema on minu parastlounase too juhendaja ka, kui lastega koos naiteks Ipoderaci suure sissekaigu harjadega ule kaime jne) ja Endrique(San José ehk koige vanemate laste juhendaja).

Kuid jah, seega kui te mind siin eriti jargmisel kahel nadalal ei nae, on selleks pohjuseks see, et lastel on koolist vaheaeg.

Suured kallid ja paikest teile :)

No comments:

Post a Comment