Saturday, March 6, 2010

Isegi Mehhikos on maailm vaga tillukene :D











Toesti, maailm on ikka vaga vaike-vaike-vaike. Isegi siin, Mehhikos! Nimelt motlesin uhe nadalavahetuse taiesti enda jaoks votta ja seda mitte koos Ipo vabatahtlikega veeta, sest vahel vajame me koik vaheldust, liiati veel vooras riigis. Ja otsutasin oma vana head sopra Couchsurfingut kasutada, mis mind Euroopas ikka mitu korda jamast valja aitas. Kuigi nuud olin muidugi hoolikam ja lugesin rohkem profiile, sest ma ei vaja nii hadasti oobimist, voin Ipos vabalt ka nadalavahetusel olla, aga seda ma eriti ei soovi :D Ja nii ma siis tegingi, kirjutasin paarile inimesele Pueblas, et olen Atlixco lahedal vabatahtlik ja nadalavahetused on vabad jne. Ja sain siis uhelt vastuse, et temal oli ka kunagi uks sobranna, kes oli Ipos vabatahtlik, see oli esimene kokkusattumus, aga teine ja veel huvitavam kokkusattumus oli see, et selle sama tuubi vend on Alfredo! Alfredo on uks Siijuve vabatahtlik, kes pidi minu andmetel juba ammu Hispaanias vabatahtlik olema, sest kui ma teda jaanuari lopus Siijuve kokkusaamisel nagin, pidi ta paari nadala parast minema. Kuid tal tekkisid viisaga jamad ja pole siiamaani joudnud, seega laheb ta alles 21.martsil.


Seega hetkel ma peatungi Juli ja Ricardo juures Pueblas, kes on paar, Alfredo pidi pealinna minema, et oma viisaasju ajada, seega teda siin pole. Aga jah, maailm on ikka toesti vaike :D Ricardo ja Alfredo on molemad Siijuvega vaga seotud, sest Ricardo oli vabatahtlik Inglismaal ja Alfredo Austrias, viimane laheb nuud uuesti vabatahtlikuks Hispaaniasse. Ning Juli, sakslanna, oli vabatahtlik Mehhikos, mille tottu nad Ricardoga ka kohtusid :D Nad on olnud koos 2,5 aastat ja vahel on nad Saksamaal, vahel Mehhikos ja monikord peavad tanu sellele ka suhteliselt pikalt lahus olema. Kuid toesti, nad on vaga toredad inimesed ja tana kaisime maailma koige vaiksema vulkaani Cuexcomatega tutvumas, mis on Pueblas ja samuti mangisime natuke frisbyt. Selles viimases olen ma taiesti kohutav, aga noh, sport pole kunagi minu jaoks olnud :D Ning hetkel laksid nad Ricardo isale jarele, et teda koju viia ja parast seda laheme Cholulasse, mis on baaride ja ooklubide paradiis, sest neil on tervelt uks tanav just nende jaoks :) Ma olen Cholulas kainud, aga mitte ooklubides, seega see voib huvitav olla. Ning vbl liitub meiega ka Magdalena, kes aastal 2007 oli Ipos vabatahtlik ning kusjuures, tema oli uks esimesei naisvabatahtlikke seal, sest varem voisid Ipos olla ainult meessoost vabatahtlikud. Mul oleks kull huvitav raakida inimesega, kes kunagi Ipos tootas ja tema muljeid kuulda, kuigi tosiasi on see, et nuudseks on enamik tootajaid valja vahetunud.


Jargmisel nadalavahetusel vbl naen oma hostode Ariadnat, kes peaks juba ammu Araabia Uhendemiraatides olema(ta pidi sinna toole minema), aga ka tal tekkisid viisaga probleemid, seega minek on 21.martsil. Ma raakisin temaga msnis ja vbl jargmisel nadalavahetusel naen uuesti oma hostperekonda, see oleks tore :) Saaksin nende juures ka oobida ning vbl oleks lopuks aega ka nendega peole minna, sest kui seal elasin, siis nadala keskel selleks aega ei jaanud, molemal nadalavahetusel olin aga mina eemal, seega selline asi meil kunagi ei onnestunud.


Kuid tana kaisime ka uhes suures kaubanduskeskuses. Ja mina arvasin, et olen juba piisavalt suuri kaubanduskeskusi nainud, sest Prantusmaal ja Hispaanias on need ka meeletud. Aga siis ma polnud Mehhikos kainud :D Sellised kaubanduskeskused tekitavad mulle natuke peavalu ja mulle eriti shopata nagunii ei meeldi. Kuid Ricardol ja Julil on jargmisel nadalavahetusel uks pulm plaanis ja seega oli neil viimane aeg endale vastavad roivad osta. Kuid see pulm toimub uhes suures haciendas, seega peab riietus ka vastav olema. Nad said sellega ullatavalt kiiresti hakkama, koigest tund kahe peale ja see on juba vaga hea saavutus! Mina sel ajal nendega ei olnud, vaid laksin sooma, sest nagu ma juba utlesin, siis sellised asjad panevad mul pea valutama :D Ning olgu pulm teab mis haciendas, mina ei kaiks eladeski uhe kleidi eest eesti rahasse arvestatuna 2000 krooni valja, Juli just seda tegigi. Kleit ise oli ilus ja lihtne ja see viimane on hea asi, aga jah, hind oli ka paris "hea" :D Juli utles mullegi, et temale sellised peod ei meeldi, sest ta on rohkem teksainimene. Tapselt nagu minagi. Mina ei tunne end sellistes pulmades hasti, tunnen kohe ara, et ma ei kuulu selliste inimeste hulka jne. Need inimesed, kes abielluvad, on Ricardo vanemate head sobrad. Kui mul oleks valida, kas uks selline uhke pidu, kus koigil on ilusad soengud ja maani kleidid ning korged kontsad... voi selline tavaline istumine kuskil, siis ma valiksin kindlasti selle viimase. Ning ka parima tahtmise juures ei saaks ma kontsi kanda, sest mu lampjalad lihtsalt ei aksepteeri selliseid asju, seega jah :D


Nuud olen monede mehhiklaste juures oobinud nagu Daniela(Siijuve tootaja) ja nuud nende juures ja oma hostperekonnas ja millised on tavaliselt mehhiklaste kodud? No toad on enamasti pilte tais ja tapeedid on ka tihtipeale kaetud fotodega ja koik on megavarviline nagu Mehhiko isegi :) Kuid mehhiklased ise on ju ka temperamentsed, seega selline asi laheb nende iseloomuga vaga hasti kokku :) Ning koikjalt voib leida midagi Jumalaga seotud, see on kull usna kindel. Muide, terve Ricardo perekond ja samuti Juli on taimetoitlased ja see on Mehhikos ikka vaga raske, sest siin on koik ikka mingil maaral kas liha voi kalaga seotud.


Kuid hetkel ma toesti lopetan, sest nad tulevad varsti tagasi ja me hakkame Cholula poole samme seadma :)

No comments:

Post a Comment