Monday, March 22, 2010

Vana blogi( Kirjutatud 18.03, aga siis polnud internetti, et seda ules panna, nuud on see tagasi, loodame, et kontoris see uuesti ara ei kao :D)

Kirjutatud 18.03.2010

(Meil on nuud internett uuesti kontoris, seega ei lainudki tervelt aasta enne, kui see tagasi tuli :D) Kuid hetkel pole aega sellest nadalavahetusest kirjutada, kopin selle blogi, mis Open Officesse kirjutasin :)


18.03.2010
Hetkel meil pole internetti ja kirjutan kontoriarvuti Open Office kausta, et siis saaksin hiljem teile lugeda anda :) Lihtsalt narvi ajab, et intenetti pole, sest minu jaoks on see viimane vaga oluline asi ja kui ma kas voi 10 minutiks paevas internetti ei saa, siis on ikka natuke mooda vark :D Onneks on kontoriuks minu majakesest naha ja selle tabalukk on samuti naha, kui see hommikuti lukus on :D Nii et kui kontor avatakse, jooksen tihtipeale kohe netti, sest hiljem enam eriti voimalusi pole ju, teised vabatahtlikud tahavad ju ka arvutit kasutada, pealegi ega vaba aega ka enam eriti pole :D

Kuidas siis see nadal ka sujunud on? Ikka vaga kiiresti on lainud ja homme olen juba hommikul kell 08.00 vaba :) Voinoh, me keegi pole seda ule kusinud, aga kui meile juba koosviibimisel oeldi, et niimoodi on, siis see peab ka niimoodi olema :) Ja pealegi, minu juhendajal sellega nagunii probleeme poleks, sest ta utles mulle ja teisele vabatahtlikule, (ma hetkel nimesid ei kasuta, sest kui selle oma kausta salvestan ja keegi vaatama kipub, siis keelest aru ei saa, aga nimedest ikka saaks) et me oleme igal juhul juba hommikul toost priid, olgu kuidas on. Nii et tanane ehk neljapaevane paev veel ja ongi koik :)

Esmaspaeval kooli polnud, seega laksime kogu Ipo kambaga kinno. Film oli igal juhul parem kui eelmine, filmi nimi oli “Percy Jackson” ja eks ta uks lastekas kohati oli, aga mulle vaga meeldis ja uni ei tikkunud uldse silma :D Kui eelmine kord kinos kaisime, siis vaatasime uhte megaigavat filmi, mille nimi oli Actividad paranormal ja too ei kolvanud kassi saba alla ka mitte, seega tol korral magasin pool filmi maha :D

Eile kaisime kogu vabatahtlike kambaga Santa Marias(uks saal Ipos, varem vist kirjutasin Santa Marina, aga tegelikult on Santa Maria :D) Mehhiko- Pohja-Korea jalgpalli mangu vaatamas, samuti olid veel Ipo kaks omanikku ja uhe abikaasa samuti :) Ega mind see jalgpall eriti ei huvita, aga kui on olemas tasuta sook ja jook, olen mina kohal :D Alguses arvasime, et peame ise olud ja kropsud ostma, aga parast selgus, et koik vajalik oli olemas, seega polnud midagi juurde osta vaja :) Ja pealegi, koige olulisem on siiski seltskond ka ja natukene rutiinist valja saamine :) Olusid oli vaga palju ka kropse ka, palju jai jarele. Mina join ainult uhe olu ja teiseks joogiks votsin Coca Cola, sest mulle toopaevadel eriti juua ei meeldi. Ega keegi vabatahtlikest eriti juua ei tihkanud, sest siiski kaks omanikku olid kohal ja pealegi jargmine paev on ju toopaev. Tegelikult oeldi meile alguses, et see mangu vaatamine toimub eelmisel nadalal, aga siis polnud mingit mangu, seega oli see sel kolmapaeval :) Ja see oli omaniku enda mote, et voiks vabatahtlikud ka kampa votta, mis on minu meelest eriti tore :) Aga kui oludest raakida, siis Mehhikos olen nii ara olustunud, et taiesti jube lausa, ausalt ka :D Ei maleta enam nadalavahetust, mil poleks tilkagi olut joodud :D Eks neid on ka ikka olnud, aga uldiselt siiski vahe. Ei tea toesti, mis imevagi see inimesi siin Mehhikos olut jooma paneb? Kui Eesti ollega vorrelda, siis Mehhiko oma on kovasti parem, see on kull kindel. Kuid jah, Mehhiko voitis jalgpallimangu 2:1 ja selle ule oli koigil muidugi vaga hea meel :) Magama sain kell 23.00, seega jatkus und tapselt kuueks tunniks, sest aratus on ju kell 05.00 hommikul :)

Zorro seiklused lopetasin ara ja hetkel loen El retrato de Dorian Gray, mis siis eesti keeles on “Dorian Gray portree” ja see on usnagi kuulus Oscar Wilde raamat. Ostsin selle Pueblast paar nadalat tagasi 35 peeso eest, uhelt turult. Siiamaani on raamat hea mulje jatnud ja seda on ka kovasti kergem lugeda kui Zorro seiklusi oli, sellel viimasel oli 370 lehekulge ja mul kulus selleks pea kaks nadalat :D Ma olen muidu usna kiire lugeja, aga hispaania keeles laheb see muidugi aeglasemalt. Dorian Grayga edeneb asi kiiremini, sest pole nii palju kirjeldusi nagu Zorros ja kuigi kirjeldused on raamatu juures vaga head asjad, siis nendega ulepakkumine seda pole. Koik peab tasakaalus olema, ukski aarmus pole hea.

Kui tahele panite, siis ma pole selles blogis mitte uhtegi nime kasutanud, sest nagu ma juba utlesin, siis kui ma selle salvestan ja hiljem postitan ja keegi selle avastab ja nime leiab, voib google translatioriga ka teksti ara tolkida :D Ma usun, et niisama pikka taiesti tundmatut teksti ei viitsi kull keegi tolkima hakata :D Ma vahemalt arvan niimoodi :)

Kaisin tana hommikul Atlixcos ja laksin muidugi koolibussiga, olin juba 07.40 seal ja linn on sellel ajal ikka taiesti surnud, ainukt apteek ja Oxxo(see on 24 h avatud) on lahti :D Isegi Italian Coffee pole veel avatud :D Varem laksid lapsed pool tundi hiljem kooli ja mina joudsin Atlixcosse ka pool tundi hiljem, seega siis olid asjad juba rohkem avatud. Kuid minu jaoks on suur piin koolibussiga soita, sest mu pikad jalad lihtsalt ei mahu sinna istme vahele ara :D Kuid sellega olen ma juba harjunud, tihtipeale juhtub seda ka muudes bussides.

Kuid hetkel ma lopetan, sest pean kooki jooksma ja loodan teile selle blogikese millalgi postitada ka, aga arvestades seda, et oleme Mehhikos, siis ei pruugi internetti paar paeva olla :D Ja siin veel eriti, hetkel on meil palju toomehi, sest ehitatakse lastele uut manguvaljakut ja nad paranadavad muid asju ka, seega see nadal on meil igapaevaseks saanud, et vett pole, isegi kulma mitte. Sooja vett pole nagunii paris tihti, aga tavaliselt kulma vett ikka jatkub. Eestis poleks selline asi isegi moeldav, aga siin on toesti koik voimalik :)
Suured-suured kallid teile :)
Teie Jaanika.

P.S: Ma kirjutan millalgi monest asjast, mis selle nadala jooksul juhtunud on, aga selleks pean nimesid kasutama ja hetkel ma seda teha ei taha, sest kui ma seda blogi praegu avaldada ei saa, siis salvestan selle ja postitan hiljem. Seega on targem niimoodi, et nendest asjadest kirjutan siis, kui internett on ja saan kohe blogi ka bloggerisse ules panna :)

No comments:

Post a Comment