Wednesday, March 24, 2010

Seda ka, et ainult minusugune tainapea unustab alati ara, et kui ma combisse sisenen, siis pean oma pea vaga alla panema, muidu loon selle kolksti ara! Tapselt niimoodi laupaeval juhtuski ja isegi kogu combis soitev rahvas tundis mulle kaasa. Pikkadele inimestele pole Mehhikos ilmselgelt moeldud ja 182 cm on siin lausa ekstreemsus :D Nii et jah, eks teine kord olen targem(kuigi siiamaani olen oma neli korda juba pea ara loonud, laupaeval koige valusamini), oma vigadest ju ikka opitakse :)

Kuid olete mulle koik vaga-vaga kallid! Marjuska, kui tagasi tulen, siis peame sinuga uhe suure-suure kohvitamise maha ja Maarja, sinuga laheme Pussirohukeldrisse jne. Ja Ain... suvel on palju uritusi ees, kuhu minna ja eks sa ise tead ka paremini, ma ei pea siin utlema :) :D Ning kallid mu koige paremale perekonnale, olete koik mulle superkallid :)

1 comment: