Thursday, April 1, 2010

Tahaksin nii paljust kirjutada, aga aega lihtsalt ei jatku. Kui enne seda ei tee, siis jargmisel nadalavahetusel kull, sest sellel nadalavahetusel pean siia jaama ja kontor on juba tana suletud, sest homme on ju suur reede. Hispaania keeles on see Viernes Santo ehk otse tolkides puha reede. Nii et jah, peate ootama mu blogi, hetkelgi kasutan oma juhendaja lapakat, et korraks netti saada, sest kontor juba suleti ja tana ma netti ei joudnudki.

Kuid suured-suured kallid teile :)

Ning tana on esimene aprill, kindlasti teeksin mone hea aprillinalja, aga te nagunii ei usuks mind ju :D Nagu kolm aastat tagasi uritasin kolmele inimesele msni teel nalja visata, et mul on poisipea, aga keegi ei uskunud mind :D :D

Nuud enne esmaspaeva voi teisipaeva ilmselt netti ei saa. Minu jaoks on see paris raske, sest koik vist teavad, kui oluline internet minu jaoks on :)

2 comments:

  1. Tere Jaanika,
    minna olen Hanna.Leidsin su blogi otsides internetist infot kuidas minna vabatahtlikuks Mehhikosse.Ma olen praegu erasmusega Madridis aga selle õppeaasta lõppedes sooviks minna vabatahtlikuks.Ma tahtsin kúsida, kas sa oled Mehhikos EVS´iga või mingi muu organisatsiooni kaudu?
    Minu meil on hannareidak@gmail.com
    Ette tánades,
    Hanna

    ReplyDelete
  2. Tere, Hanna :)

    Kirjutan sulle esimesel voimalusel meili ja vastan su kusimusele :) Aga jah, olen Mehhikos EVSi kaudu ja jaan siia juulini :) Tulin jaanuaris ehk siis pool ajast olen juba ara(kokku on kuus kuud) olnud ja kolm kuud on veel ees :) Kuid kindlasti soovitan sul selle seikluse ette votta! :) Mehhiko on midagi nii kirjeldamatut, et seda ei anna sonadesse panna, seda peab ise kogema :)Ning aeg lendan siin nii kiiresti, et lausa uskumatu, need kolm kuud tunduvad mulle nagu kolm nadalat!

    ReplyDelete