Saturday, April 17, 2010

Ja jalle on uks nadal moodunud! Olen hetkel Atlixco internetikohvikus ja kirjutan. Kuidas ma kull armastan laupaeva hommikuid! Koige rohkem armastan aga reedeid, eriti kui kell kukub 19.00 :D Sest siis tean, et mul on 48 tundi vaba aega ja kuigi see aeg laheb enamasti nii kiiresti, et lausa jube, aga ikkagi :D

Nadal sujus Ipos tavaliselt. Kuigi uks kurb asi juhtus ka: Ramiro ehk San Joses elava poisi ema suri reede varahommikul ara, viimane oli 12 aastat vahiga voidelnud ja lopuks sai vahk temast siiski voitu... Ja koik San Joses elavad lapsed ja nende vabatahtlik Simone laksid Ramiro majja, et ema ilusti ara saata(see on vist Mehhikos kombeks, et enne matuseid minnakse ja istutakse selle inimese perekonna juures). Simone pidi eile minu ja Valeriga istuma minema, aga joudis sealt liiga hilja tagasi ning helistas Danielale ning mainis, et reaalsus joudis talle kohale nahes, kui vaeselt tegelikult inimesed elada voivad... Jaaa... Ega seda ise vist paris ette kujutada ei saagi, enne kui seda naed. Naiteks Cesar on Tolometlast parit, uhest majast, mis on vaga katki ja mis asub kohe sellel samal tanaval, kuhu vabatahtlikud lapsed hommikuti kooli viivad ehk siis samal tanaval, kus kool. Ja nuud sain teada ka, miks Sergio Ipoderacis viibib. Nimelt ta ema on vanglas, kuna tappis oma tutre ehk siis Sergio noorema oe... Ja see juhtus kaks aastat tagasi, kokku peab ta vanglas olema 30 aastat, nii et 28 aastat on veel ees. Seda Sergio teab, aga ta ei tea, et ta ema ja isa olid tegelikult ode ja vend, ta ei tea oma isast midagi... Ta ema sunnitas Sergio, kui oli 16-aastane ja hetkel on ta 28-aastane. Sellised asjad on alati kuskil kaugel olnud, kuskil mujal. Kuid nuud tunduvad need kuidagi nii lahedal olevad, uskumatult lahedal. Ja mone inimese reaalsus ongi selline, just selline. Nii karm.

Kuid muidu sujus nadal suhteliselt rahulikult. Hilinesin kooki iga paev :D Aga ikka sai ruttu valmis, sest meid on seal hetkel ju kolm :D Ja parast Davidi araminekut votsin Tolometlasse mineku enda peale, sest keegi poleks seda nagunii teha tahtnud, jargmisel nadalal teevad seda John ja Daniela ja siis uuesti mina, sest see laheb majade jargi. Onneks sujusid minekud ja tulekud suhteliselt rahulikult, kuigi narvidele kaib see, et hommikuti jaab opetaja alati hiljaks ja tanu sellele pean mina ka ootama, tunnid peaksid kell 08.00 algama, aga vahel jouab ops kell 08.20, uks kord isegi 08.40, nagu Valerie mulle mainis! Ja vabatahtlik ei voi enne ara minna, kui kaks opetajat kohale jouvad, nad tulevad sama autoga. Ega seal kulakoolis rohkem opetajaid polegi ja ainult kaks klassiruumi on ka. Kui Valeriega kahekesi jaame, siis on Tolometla peaaegu alati garanteeritud :D Kuid raagiti, et mais tuleb Franky tagasi, ta juba oli varem Ipos vabatahtlik, aga ta tuleb uuesti paariks kuuks. Ta on puertoriiklane, aga on palju aastaid Ameerika Uhendriikides elanud. Aga ma igal juhul loodan, et vabatahtlike tuleb juurde :D

Ja meil on sellest nadalast uus poiss juures, Juan Carlos. Ta on 14 ja tal on paris raske Ipo reeglitega harjuda, aga ajapikku saavad sellega koik hakkama. Nuud on meil maja jalle tais, sest ta kolis Cristiani kohal, kes eelmisel nadalal otsustas ara minna.

Eile kaisime Valerie ja Danielaga turul soomas(meil on seal uks lemmikkoht juba olemas, kus on superhead toidud) ja parast uhes karaookebaaris, aga olime juba varakult tagasi. Ja selle nadalopu valvaja Ubaldo ei olnudki veel uinunud, kui ma tagasi joudsin. Aga onneks tulin siiski suhteliselt vaikselt ja lapsi oma kolistamisega(ukse lukust lahti tegemine, oma toa votmega avamine) ules ei ajanud :D Olin siiski ainult pooleliitrise olu ara joonud(tavaliselt joon liitrise nadalaloppudel). Nii et jah. Ma loodan, et Eestisse tagasi poordudes voordun siiski sellest ollest, mis mulle nii vaga meeldima on hakanud :D Ma usun, et siiski, sest mehhiko olu on superhea ja seda Eestis saadaval pole :D Nii et loota ju voib :D Kes oleks voinud arvata, et minust selline olujoodik saab :D Habi lausa kohe :D Varem olin ju selle suur vastane :D

Ja muide, isegi politsei hoikas mulle tanaval "Guera"(heledapaise naise kohta kaib see sona ehk siis blondiin), nii et jah :D

No comments:

Post a Comment