Monday, February 22, 2010

Nadal algas vaikselt.

Pole just tihti juhtunud, et kaks paeva jarjest blogi kirjutan! Ipoderacis ei jaa selleks lihtsalt aega, aga hetkel laen osasid pilte Orkutisse ja selles arvutis on see eriti aeglane, seega saan seda aega ara kasutada ja midagi kirjutada :)

Ma unustasin eilses blogis mainida, et eelmisel teisipaeval viidi San Pablos ehk minu majakeses labi uks muudatus: nimelt siiamaani oli San Pablo ainuke maja, kus oli kaks saali koos toolidega, aga nuud on ainult uks. Jessica ehk siis Ipo tootaja leidis, et see pole oiglane, et meie majas kaks saali on ja otsustas lihtsalt osad diivanid valja visata. No tegelikult on see ikka suur saal, aga kahes otsas olid diivanid. Koige rohkem paneb mind imestama see, et seda tehti just Rocio puhkuse ajal. Kas sellel voib mingi seos olla? Need diivanid, mis valja visati, olid nagunii vanad ja koledad, ma ei saa aru, miks need neile ette jaid?! Kuid minule meeldisid need endised just rohkem, kuigi nad olid vanemad. Samuti tosteti kooginoud umber soogituppa, sest koigis teistes majades on need ka soogitoas! No ma toesti ei saa aru, miks selline vaike detail peaks kellelegi ette jaama. Kuid nagu naha, on see siin vaga oluline. Ja nagu kuulduste pohjal juba jutud liiguvad, hakkavad jargmisel nadalal suured muutused toimuma, nimelt paljud juhendajad vahetavad omavahel majad ara. Kui niimoodi peaks minema, siis hea uudis on see, et Rocio jaab ikka meie juhendajaks. Mitte et mul teiste juhendajate vastu midagi oleks, aga Rocio on minu meelest koige parem juhendaja, kuigi alguses ma sellisel arvamusel kohe uldse polnud. Kuid Rocioga ongi niimoodi, et ta peab enne uue inimesega ara harjuma, kui ta omaks votab jne.

See nadal algas vagagi rahulikult, eelmise porguliku algusega pole midagi tegemist. Ja mina tunnen iga paev, et aeg lendab ja lendab ning lendab... Ausalt ka. Nadalavahetused lahevad eriti kiiresti. Ja alguses oli Ipoderacis olemine minu jaoks kovasti vasitavam kui praegu, ei teagi miks see niimoodi on. Ilmselt hakkan juba harjuma, kuigi vahel on meeletult raske kell 05.30 silmi lahti saada, aga isegi minusugune unimuts harjub sellega ara :D Tosi see on, et inimene harjub vist koigega :D

Mind paneb imestama siin see, et koik poisid peavad kooli minnes nii-oelda terve geelituubi endale pahe maarima ja nakku tonnide kaupa kreemi panema. Ausalt ka! Iga hommik laheb uks juhendaja koolibussiga kaasa ja kontrollib ukse peal, kas poistel on ikka geel peas ja kreem naos. Minu meelest on see natuke veider, eriti see geelivark. Ja nadalavahetusel soid poisid pohimotteliselt terve nadala jao toitu ara, kuid see on juba usna tavaline, aga vot sellest ma aru ei saa, kuidas nad suutsid kahe paevaga terve uue geelituubi oma juustele ara kulutada? Enne oli see geel minu toas, aga reedel loppes eelmine otsa ja ma siis andsin uue asemele, aga poleks osanud arvata, et kahe paevaga nad selle ara suudavad kulutada. Laupaeval on neil alati valjasoit Atlixcosse, kus nad 1,5 tunni jooksul linnas kaia saavad ja midagi osta voivad, aga milleks siis veel nii palju geeli vaja oli? :D Ma saan aru, et meil on hetkel siiski 12 poissi(San Pedro maja poisid pole veel kuhugi kolinud, kuigi pidid seda parast kaht nadalat tegema. Kui koik hasti laheb, juhtub see jargmisel esmaspaeval, aga tolleks ajaks on juba neli nadalat tais ka. Mehhiklaste kaks nadalat pole kunagi kaks nadalat) ja koik tahavad geeli kasutada, aga jah. Ja uued helbed panin ma neile neljapaeval(megasuure paki) ja uhe nadalavahetusega soid nad jalle koik ara! Jah, nadalavahetusel on neil vaid valvaja ja parast seda on tihtipeale koigest nagu soda ule kainud.

Kaisin tana koolibussiga Atlixcos ja parast tulin combiga(nagu camion, aga vaiksem ehk siis maakeeli oeldes on see autobuss) tagasi. See on hea, et hommikuti oma kahe vaba tunni jooksul saan koolibussiga soita ja niimoodi kiiremini Atlixcos olla. Nuud oskan Atlixcos isegi natuke ringi liikuda, aga siiski rohkem kesklinnas.

Seda ka, et kui ma veel Pueblas elasin ja hispaania keele tundides kaisin, siis hommikuti nagin combides alati naisi, kes end meikisid, ka siin olen seda paar korda nainud, aga Pueblas rohkem. Eestis ma kull bussides sellist asja pole nainud, et paljud naised end meigiksid ja veel samal ajal ka :D Kuid ilmselt on see mingi mehhiklaste omamoodi komme.

Kuid hetkel ma vist lopetan, lisan Orkutisse veel moned pildid ja siis ara magama ka, sest kell on juba ule sudaoo ja te vist pole unustanud, et ma pean kell 05.30 arkama :D Igal juhul mina seda unustanud pole :D

Ilusat varahommikut teile, sest Eestis on kell juba 08.08 hommikul :)

No comments:

Post a Comment