Monday, February 8, 2010

Cuarnavaca/ Niisama muu jutt

Mul ei ole palju aega kirjutada, seega kirjutaksin ainult oma nadalavahetusest. Ipoderacis on koik samasugune ehk rutiin on siinse too marksonaks. Kuid sellest koigest kunagi hiljem. Pilte Cuarnavacast lisan ka millalgi hiljem, sest kuna mul endal adapterit hetkel pole ja seda kuskil ka ei muuda, tegi Valerie oma digikaga pilte, aga neid mul veel hetkel pole. Ainult minusugune tainas jatab adapteri Eestis ostmata ja loodab, et siin leida voib! Mina igal juhul veel leidnud pole, aga see selleks. Kui enne ei saa digikat laadida, siis puhapaeval kindlasti, sest Rafa tuleb puhkuselt tagasi ja siis ma kusin temalt laenuks, et digika aku tais laadida :) Ta on ainuke, kellel see on, aga ta on hetkel puhkusel :)

Tegelikult ma toesti ei plaaninud koos Johni, Valerie ja Augustiga Cuernavacasse minna, sest hetkel on mul suht rahakriis ja Siijuve raha pole veel joudnud, see tuleb millagi jargmisel nadalal. Kui ma sellest Valerile mainisin, et rahapuuduse tottu minna ei saa, siis utles ta, et see kull mingi probleem pole, kui asi ainult selles. Ma veel viimase hetkeni kahtlesin, aga ausalt oeldes ei ahvatlenud mind ka mote uksi terveks nadalavahetuseks Ipoderaci jaada, seega lopuks jain siiski nousse :)

Alustasime oma minekut laupaeva hommikul, koigepealt tund Pueblasse ja siis kolm tundi Cuernavacasse :) Kui mehhiklastelt kusida, siis nad utlevad alati, et no nii umbes tunnike Pueblast on Cuernavaca jne. Nende jaoks pole ajal tahtsust, seega nad mainivad mingi aja, mis pole uldse mitte oige :D Cuernavaca on Morelose maakonnas ja seda linna peetakse Mehhikos nii-oelda kevadpealinnaks, sest seal on selline kevadine kliima terve aasta! Kui see on nende jaoks kevad, siis ma tahaksin teada, mis on nende jaoks suvi, sest minu jaoks oli see juba suhteliselt korb :D No mingi 27 kraadi viskas kull paeval ara :)

Aga nendest neljast linnast, mida Mehhikos kulastanud olen, on koige ilusam just nimelt Cuernavaca! Koik see varvilisus ja kogu see mehhiko hong, mis sealt tuleb! No Pueblas tunnen ma ka, et ma olen Mehhikos, aga Atlixcos mitte eriti. Cuernavacas elab umbes 340 000 inimest, nii et see pole ka nii suur linn, Mehhiko moistes suur siis, meie moistes muidugi juba vaga suur :D

Aga nadalavahetus oli super! Kaisime kahes muuseumis ja uhes kaunis pargis. Mulle eriti muuseumid ei meeldi, aga need kaks olid isegi paris normaalsed ja kuna Valerie ja August armastavad muuseumeid, siis laksime meiegi Johniga.

Ohtu viis meid peole :) Uhel tanaval oli Mehhikole omast muusikat nii palju, et see oli lihtsalt uskumatu! Kuid kahjuks ulejaanud eriti sellise muusikafannid pole, seega laksime hoopis uhte tavalisse ooklubisse, kus lasti sellist muusikat, mida Eestiski klubides kuulda voib. Ja muidugi ei kusitud mingeid dokumente ega midagi, sissepaasupiletit ka ei olnud. Ma ei teagi, kas kohalikelt kusitakse dokumente, aga meilt igal juhul midagi ei kusitud, sest naeme ju koik taiesti turistid valja. Pidu ise oli suhteliselt tavaline, eks raakima tuldi mitu korda mehhiko tuupide poolt, kahele mainisin, et ei raagi ei inglise ega hispaania keelt :D Mehhiko tuubid on ikka suhtelised machod ja nende kaitumine valjendub ka selles. Muide, kas moni tudrukutest on kunagi kuulnud, et monele tuubile jargi vilistatakse? :D Mina siiamaani polnud, aga Augustile vilistasid mehhiko naised jargi :D Ja mingi naine astus mulle kogemata jala peale ja utles koheselt "Sorry", arvates, et ma ei raagi hispaania keelt :D Hispaanias juhtus minuga tapselt seesama asi :D

Aga jah, vaga tore nadalavahetus oli!

Ipoderacis edeneb asi tavaliselt. Nuud ongi meil neli poissi juures, seega on meid kokku hetkel 14; 12 poissi, mina ja Rocio. Rafa jouab puhkuselt tagasi puhapaeval ja Rocio laheb reedel puhkusele, samuti laheb puhkusele Valerie. Koigi nimed on mul selged ja neilgi on minu nimi enam-vahem selge, poistel isegi rohkem selge kui Rociol :D Tema utleb Haanika(hispaania keeles ju J-tahte haaldetakse nagu H, seega jah :D). Vahel saab nalja ka :D Cesar kusis uks paev minult, et kas mul on neli peikat :D Ma ei saanud aru, kust ta sellise asja peale tulla saab, siis ta utles, et mul on ju neli sormust sormus :D Haha :D Kuigi alati ei ole koik nii tore ka, uhe Davidiga on mul vahel probleeme, aga ta ongi suhteliselt probleemne poiss. Rociol ja Rafal on ka vahel temaga probleeme, nii et jah. Kuid Rocio kui juhendaja kohta on mul ainult haid sonu oelda, ta on toesti suureparane naine! :) Kuigi jah, ta vbl plaanib varsti ara minna, kuigi ta veel ei tea tapselt. Selle aja jooksul, mil siin olen olnud ja seda on kaks nadalat ja uks paev, on nii paljud juhendajad ja kontoritootajad ara lainud! Kuid nuud on meil uus vabatahtlik juures, David Hispaaniast. Ta on 35, seega vabatahtlikuks Ipoderacis voivad natuke vanemad inimesed ka olla :D Mitte et 35 vana oleks, aga jah :D Valerie, John, Rafa, Eva ja mina oleme koik 20, August on 23.

Ja koik teised vabatahtlikud on supertoredad! John kull ei raagi palju, aga see on selle tottu, et ta hispaania keel pole veel nii hea, kuigi see on selle ajaga meeletult paranenud, mil ma siin olen olnud. Ja inglise keeles ei raagi me pohimotte parast, sest Mehhikos tuleb ikka hispaania keelt raakida! Pealegi opib temagi ju niimoodi ja me koik opime niimoodi!

Hetkel pean lopetama, vbl millalgi kirjutan veel midagi Cuarnavaca kohta, aga jah, hetkel rohkem aega pole :)

Kallid teile koigile!

Teie Jaanika Paanika

No comments:

Post a Comment