Thursday, February 25, 2010

Miks kull...

Hetkel vaatavad poisid telekat ja mina otsutasin kontorisse "pogeneda" :D No Diego on nagunii nendega ja Rafa on oma toas, seega pole midagi :) Ja hea on see, et Arnuldo tootab tana kauem, seega ei pidanud Augustilt votmeid ka kusima :)

Kuid kui pogenemisest raakida, siis tana otsustasid Ruy ja Alejandro koolibussiga mitte tagasi tulla... Ma tean, et ka varem on Ipoderacist lapsed lihtsalt ara lainud, sest mitte keegi ei hoia neid siin kinni, nad voivad lahkuda, millal tahavad.(Enamasti nad seda ei taha). Kuid ma ei moista, miks nad ometi niimoodi tegid. Voib-olla Alejandro ja Ruy siiski otsustavad tagasi tulla, aga ma toesti ei oska oelda. Teised poisid raakisid, et Alejandro oli oelnud, et ta oli hommikul oma ema nainud, aga ta ema on surnud. Ruy kohta ei oska ma midagi oelda. Ning nad lihtsalt ei tulnud tagasi... Kui nad otsustavad tagasi poorduda, saavad nad kindlasti mingi karistuse, et niimoodi tegid, kuid see on koige vaiksem mure. Ipoderacis antakse neile koik: sook, elumine, nad saavad koolis kaia, neil on riided, kooliasjad jne. Jah, nad peavad kull Ipoderaci jaoks natuke ka tootama, aga nad teenivad selle eest ka pisikest taskuraha. Ja vot mina ei saa aru, miks moned poisid selle elu asemel tanava valivad. Kurvaks teeb selline asi. Ning pealegi Ruyst ja Alejandrost poleks seda kull oodanud. Kuid siin vist tulebki ootamatusi ette, ma ju poleks arvanud, et Cesar 200 peesost koolist varastab.

Ning koigele lisaks otustas keegi poistest pisikese uue seakese lihtsalt ara tappa. Ma alles tana kuulsin sellest, kuigi see juhtus teisipaeval, aga siiamaani polnud see isik seda ules tunnistanud. Ning Ipoderaci tootaja Luis utles oigesti, et koige vaiksem mure on see 200 peesot, mis see vaike porsas maksis. Kui praegu uks neist tegi midagi sellist, siis see tahendab, et looma elu ei lahe talle uldse korda... Ning tulevikus ei lahe talle teise inimese elu ka enam korda. Siiamaani pole see isik midagi ules tunnistanud. Eks nais, kas see ulestunnistus ka kunagi tuleb.

Ma tean, et ma varem mainisin, et Diego on suureks abiks, ta on siis San Jose majast ehk koige suuremate poiste majast. Kuid nuud ma polegi selles enam nii kindel.Vahel mulle tundub, et uhtede poiste vastu on ta kovasti ebaoiglasem kui teiste ja ma utlesin ka seda talle, kuid ta ei maininud midagi. Ning aru olen saanud ka sellest, et Ruben ja Manuel, kes Rocio juuresolekul alati inglid on, seda tema puudumisel kohe sugugi pole. Ruben on koige vanem, ta on 15 ja ilmselt kolib varsti San Lucasesse ule, sest San Pablo jaoks on ta juba kullaltki vana. Kuid koik oleneb ta kaitumisest ja ilmselt selle tottu ta seal veel pole.

John tahab maja vahetada, sest San Lucase poisid ei kuula teda uldse. Nuud kui August ara laheb, vajab koige pisemate maja ehk San Juan uut vabatahtlikku ja John tahaks sinna minna, samas tahaks seda ka Daniela, sest tal on algklasside opetaja bakalaurus kaes ning ta tahaks rohkem praktikat saada. Ning kui Eva ka veel martsi lopus ara laheb, vajab San Juan veel uhte vabatahtlikku. San Juan on alati esimene maja, mis vabatahtlike vajab, sest koige pisematega on koige rohkem tegemist. Koige rahulikum on Davidil ja Danielal(hetkel on Daniela veel San Marcose majas. Sellest majade susteemist on kindlasti raske aru saada, aga pole midagi teha :D), sest San Marcos ei vaja tegelikult eriti vabatahtlikke, liiati veel kahte. Need poisid suudavad koigega ise hakkama saada. Koige vanematel ehk San Jose majal pole vist kunagi vabatahtlikke olnud, sest seal hakkaks vabatahtlikul lihtsalt igav, sest need poisid seal on vanuses 16-21(no moelge ise, paljud vabatahtlikud on nooremad kui 21 ja nuud hakkaks jarsku 21-aastasele vabatahtlikuks).

Kuid superhea uudis on see, et homme on reede :) Ja nagu ma tana lehelt nagin, olen Jessica nime ikka vaga valesti kirjutanud, tema nime kirjutatakse Yescika voi midagi taolist. Nimelt koigisse majadesse tuleb paber sellega, kes juhendajatest nadalavahetusel valvesse jaab ning kes vanematest poistest mis maja eest hoolitsema hakkab :D Ning Lino on ka see nadalavahetus tool, kuigi tahtis meiega Atlixcosse pidu panema minna :D Nojah :D Tegelikult peaks vabatahtlikel ka see nadalavahetuse valve olema, aga viimati oli see neil vist novembris, seda eriti ei rakendata :D Ning ega siis vabatahtlikud seda meelde tuletama ka ei hakka :D :D Sest nadalavahetus on ainult minu jaoks ja kui ma oobingi Ipos, siis on poiste ainuke abiline jarelevaataja :D

Ahjaa, eile oli koogis meeletult sagimist, sest 24-veebruar on lisaks Mehhiko lipupaevale ka omaniku Paco sunnipaev. Seega soime koik koos Santa Marinas(siin on koikidel majadel puhakute nimed ning koik poisid loevad enne sooma hakkamist palvet). Mulle sellised segasummasuvilad koogis ei meeldi, sest keegi ei tea, mida tegema peab jne. Sellistel paevadel saadetakse palju abivage, aga kokkuvottes oleks koigest ikkagi nagu soda ule kainud :D Tana oli nii hea rahulik paev ja poole tunniga olin juba vaba :D Tavaliselt laheb nii umbes 12.00ni ikka ara, kuigi paris 13.00ni harva. Eile laks 14.00ni :D

Kuid hetkel ma lopetan ja kallid olete mulle koik :) Ning kui juulis tagasi tulen, siis kallistan teid koiki pooleks :D

No comments:

Post a Comment