Wednesday, January 6, 2010

Nädal Mehhikoni!

Kõigest seitse päeva on jäänud!

Tartust lahkun ma muidugi juba teisipäeval(12-ndal jaanuaril), sest kolmapäeval esimene lennuk läheb juba kell 07.55. Ehk siis pean hommikul kell 06.00 juba lennujaamas olema. Ja Eesti aja järgi olen ma Mehhikos 14.jaanuari varahommikul ehk siis kell 03.10(Mehhikos on kell siis 19.10 ja on veel 13.jaanuar, sest nad on meist kaheksa tundi taga).

Ma ei jõua seda ära oodata, sest elevus on nii suur sees! Muidugi selle viimase nädala jooksul näen oma kalleid inimesi veel ja mõned tulevad mind rongijaama ära saatma :) Ma loodan, et mu ema saab ka teisipäeva vabaks, sest praeguse graafiku järgi peaks ta tööl olema, aga ta üritab selle ära vahetada. Pole ju nii pikalt kodumaalt eemal olnud, eelmine kord olin peaaegu kolm kuud ära. Ning siis oli põhimõtteliselt sama stsenaarium, et läksin teisipäeval õhtuse rongiga ära ja kolmapäeval läksid lennukid :) Siis oli muidugi lennuhirm suurem, sest ma polnud veel kordagi lennanud, nüüd seda kartust enam sees pole(kuigi lennukis lähevad mul kõrvad tihtipeale nii lukku ja isegi pärast maandumist võivad nad mul pikka aega samas seisus olla).

Üks nädal veel!

P.S: Kirjutasin Airiga ka(ta on hetkel Mehhikos vabatahtlik) ja ta mainis mulle, et see vabatahtlikele pühendatud laager, mis mul alguses tuleb, on tema lõpulaager ja nende vahelaager, kes sinna temaga samal ajal aastaks läksid. Seega näen ma ühte eestlast ka seal laagris ees :)

2 comments: