Tuesday, June 8, 2010

Mehhiklaste hilinemiskomme ehk lugu sellest, kuidas Jaanika Siijuve kontoris oma kontaktisikut Jorget ootab, kes on juba 1,5 tundi hilinenud.

Ma olen hetkel Siijuve kontoris ja ootan Jorget. Ta on hilinenud juba 57 minutit, mina hilinesin koigest 15 minutit. Seega hakkab kell kohe 11.00 saama ja kui ta varsti ei joua, siis suletakse migratsiooniamet uuesti ja ma pean homme jalle tagasi tulema!!! Lasen Rasjidahal(Siijuve Puebla kontori peadirektor, hetkel Yadirat pole) vist talle helistada, sest tundub, et Jorge on ara unustanud, et ma tana tulema pidin. Ega see mind ei imestaks kull :D Kas ma olen muidu uldse seda maininud, et 1,5 aastat tagasi oli ta vabatahtlik Leedus, seega oskab ta raakida ka leedu keelt ja ta veetis viis paeva ka Eestis ning tal on paar sopra Eestis? Ta on mulle maininud, et Eesti jaab talle igavesti meelde, sest see on nii ilus, kuigi ta veetis seal vahe aega.

Jaa... Ning ma olen juba nende kimavate camionidega ara harjunud, mis Puebla ja Atlixco vahet soidavad, kuigi eelmisel nadal kimas uks nii hullult, et motlesin, et seal samas mu eluke ka vist lopeb :D Ning minu ees istus uks pendejo(tobras) mehhiklane, kes muudkui vaatas bussiaknast valja ja kommenteeris oma sobrale, et kull tollel naisel on paksud jalad ja paks tagumik ja kull too on kole ja kull too on alles ilus, et toda kull paneks jne. Suda laks lausa pahaks ja ega palju puudu ei jaanud, kui ma oleksin nahvanud, et ega ta ise ka just mingi eriline iludus pole, et niimoodi teisi kritiseerida voib(ega polnud ka ning kui ka oleks olnud, siis ikkagi poleks see ilus kaitumine olnud). Kuid otsustasin seekord siiski end eemale hoida, parem karta kui kahetseda. Ma tean, et olen ise ka meeste valimust kritiseerinud, aga no niimoodi nuud kull mitte, et koik mehed, keda bussiaknast naen, ka kohe peast jalatallani ette votan.

Kaisin tana hommikul ka Ipost labi. Laenasin Jaimele(uks San Joses elav poiss ehk siis koige suuremas majas elav poiss)) oma kaamerat, andsin selle talle neljapaeval ja nagin teda eile Atlixcos, sain kaamera tagasi, aga laksin monedele riietele jarele ning samuti oma adapterile ja kaameralaadija jarele. Kuigi tegelikult pole vist soovitatav niimoodi Ipo lastele nii vaartuslike asju laenata, aga Jaime on toeliselt hea poiss ja ma teadsin, et saan kaamera ka uhes tukis tagasi(koigie nuud kull niimoodi ei laenaks). Ning sain ka. Ta kais Puebla loomaaias koos klassikaaslastega ja tahtis pilte teha, seega polnud mul selle vastu midagi, pealegi teadsin, et nadalavahetusel seda nagunii ei vaja, sest kuhugi kaugemale minna plaanis pole.

Dennis jattis jalle mulle oma mobla, et mulle tana helistada kas siis Rauli moblalt voi kuskilt telefoniputkast, sest ta ise on ka parajasti Pueblas oma tooasjade parast. Ja suutsin oma kaekoti ara lohkuda, mille alles eelmisel kuul ostsin, kaekotiluku siis. Ja ostsin bussijaamas(CAPU) uue koti, 100 peeso eest. See eelmine maksis ka 100 peesot, seega nii suur rahakaotus just polnud. Ning ma ei taha Puebla peal ringi kaia, lukk lahti, eriti veel kui kaamera sees on.

Ja Jorge on juba tund aega ja 15 minutit hilinenud, Rasjidah helistas talle just ja kusis, kus ta on. Kui migratsiooniametis on jalle jarjekord, on asi jalle omadega tuksis, tegelt ka, sest see suletakse ju kell 13.00. Sellistel puhkudel kaib mulle see mehhiklaste mentaliteet narvidele, sest neil pole ajal erilist tahtsust. Voib ju vabalt votta, aga monesid asju voiks ikka tosisemalt ka votta. Jorge on tore inimene, aga tema hilinemine viskab vahel kull kopa ette.

Eile opetasin Dennisele natuke eesti keelt :D Ta oskab juba numbreid viieni lugeda ja oelda:"Minu nimi on Dennis" ja monesid lihtsamaid asju veel :D Votsin Ipost kaasa ka oma sonaraamatu, kuigi ma seda kunagi enda tarbeks ei kasuta, aga ta utles, et tahab monesid sonu oppida(see sonaraamat on hispaania-eesti-hispaania). Ning nuud ta tahab, et talle iga paev natuke eesti keelt opetaksin :D Ma mainisin talle, et eesti keel on toeliselt raske. Ta utles, et see kolab vaga ilusasti :D Ja ma mainisin, et tean seda vaga hasti :D

Kell on 11.23 :D Nii palju pole Jorge veel varem hilinenud. Just joudis ka Yadira ja kusis, kuidas mul puhkus sujub, ma mainisin, et superhasti :) Ja nii ju ongi. Tana arkasin kell 07.00, sest pidin kell 08.00 Ipos olema, et Jaime kaest oma adapter ja laadija katte saada.

Nuud tuleb vaid loota, et migratsiooniametis palju rahvast pole. Kuid eks nais.

No comments:

Post a Comment