Wednesday, June 9, 2010

Lopuks ometi on mul vabatahtlikuviisa! :)























Lopuks ometi on mu vabatahtlikuviisa valmis! Aega laks, aga asja sai :D Ning see viisa lopeb tegelikult alles 25-ndal martsil 2011, sest selle sisseviimist alustati 26-ndal martsil 2010:D Naljakas, et mu viisa kehtiks kauem, aga ma olen juba 14.juulil kodumaal tagasi. Ja lopuks otsustati siiski mu tapitahtedega ehk oiget perekonnanime kasutada, mille ule on mul ainult hea meel :)

Ning leidub toesti mehi, kellele sobib habe rohkem :D Ning Dennis on uks neist :D Ta oli mulle seda kogu aeg raakinud, aga kangekaelne nagu ma olen, pidin ikka selles oma silmaga ara veenduma :D Ja nuud veendusingi :D Onneks kasvab habe ruttu tagasi :D :D Tavaliselt ei meeldi mulle habemega mehed, aga tema on selles suhtes kull uheks suureks erandiks. Ja seda ka, et Dennisel pole enam seda tootajat, kes varem nadalavahetustel tema kasitooturul muus. Mercedes lihtsalt vahetas oma muugikoha raamatute vastu ara. Varem liikusid kahtlused, et Mercedes olla Dennisesse armunud. No vbl see nii vale polnudki, sest kui ta veel seal tootas ja me alati Dennisega koos sinna laksime, vaatas see 18-aastane tudruk mind kull vaga vihase pilguga. Dennise onu Jaime kaameras on ka pilte meist ja kui Mercedes neid vaatama juhtus, siis olevat ta peaaegu nutma puhkenud(nii vahemalt raagitakse, aga arvestades seda, et mehhiklased alati koigega liialdavad, ei pruugi see sugugi niimoodi olla). Nojaa. Mis ma ikka oelda oskan? Ma ei saa selles end ju suudistada :) Ja pealegi, lahen mina varsti nagunii minema.

Ainult uks kuu ja neli paeva on veel jaanud. Kui vahel tundub, et see aeg on kullaltki pikk, siis hetkel kull tundub, et see pole mitte midagi. Mitte kui midagi...

Kallid ja varsti saate juba nadalaid lugema hakata, millal ma kodumaal tagasi olen :)

No comments:

Post a Comment