Thursday, June 17, 2010

Luhike postitus :)














































Koigest kolm paeva puhkuse lopuni! Kuidas see aeg kull nii lennata saab! Eriti tahtmist kull toole minna pole, aga noh, eks harjun selle kiire graafkuga uuesti ara :D

Mida ma siis vahepeal teinud olen... Eelmisel kolmapaeval kaisime Dennise isa sunnipaeval ja seal olid koik tema sugulased, kes mind vaga habelikuks muutsid :D Ma voin muidu lopmatult raakida, aga on olukordi ja hetki, kus ma vaga vaikseks muutun ja uks neist on selline olukord :D Eile olime seal uuesti ja ma mangisin Dennise isaga Doominot, uheksast mangust sain kuus pahe :D Sellistes asjades mul lihtsalt ei vea ja kogu moos :D
Ja toesti, iga paev muudkui sajab ja sajab... Vihmaperiood on ule hakanud viskama, aga see kestab siin oma septembri lopuni, seega ei saa ma sellest rahu :D Aga vahemalt on see kovasti parem kui see nome korvetav paike :D Kuumusega ei harju ma vist mitte kunagi ara :D

No comments:

Post a Comment