Thursday, May 13, 2010

Nii paljust oleks kirjutada, aga aega lihtsalt ei jatku... See nadal on ikka nii kiire olnud, et ise ka ei usu! Ning ma tean, et nadalavahetusel oleksin saanud blogida, aga olin siis internetist vaga kaugel ja meeldivas seltskonnas :D Vahepeal on paris palju juhtunud(Ipos on too ikka sama, kuigi nuud vahetasid neli last maja ja elavad juba San Lucases ning kaks San Pedro maja last tulid juurde + meil on veel uks uus laps, kelle nimi on Fredi :)). Kuid sellest koigest kunagi hiljem.

P.S: Moned asjad juhtuvad ikka nii valel ajal, et lausa uskumatu. Just siis, kui mul on jaanud koigest kaks kuud vaid Mehhikos olla, tuleb uks pohjus veel(neid on niigi juba meeletult palju) juurde, miks ma tahaksin siia kauemaks jaada.... Just siis. Ja kuigi ma seda eitan, siis ikkagi muutub see pohjus aina olulisemaks ja olulisemaks. Miks kull?

No comments:

Post a Comment