Friday, May 7, 2010

Ja jalle on kaes reede!

Jaa, ma armastan reedeid! Tegelt ka! Kuigi iga nadalavahetusega tajun, et neid jaab siin Mehhikos aina vahemaks. Ning see mind just eriti roomsaks ei tee...

Ei tea veel paris tapselt nadalavahetuse plaane, aga John ja Valeriega veedan toenaoliselt tanase ohtu ja ilmselt karaokebaaris nimega La Tasca. Vbl tuleb veel keegi, aga eks naha ole, kas tuleb voi mitte. Viimasel ajal on John minu peale vist natuke solvunud olnud, sest pole uldse nadalavahetusi enam vabatahtlike seltskonnaga veetnud. Kuid John laheb juba puhapaeval ara ja seega tuleb ta ilusti ara saata :) Aga jah, Johni sarkastilised markused mu eemalolekute kohta panevad mind ainult naerma :D

Ning 8 GB-sele USB-le mahub vaga palju pilte, mille ule on mu ainult hea meel :) Ning hind oli ka vaga krobe(350 peesot), aga vahemalt mahutab palju ka :D Tahtsin tegelikult 4 GB osta, aga seda enam polnud ning 2 GB poleks midagi aidanud :D Varem kirjutasin ma pildid alati DVD-le, aga USB-ga on asi ikka palju lihtsam :D Vanamoodne nagu ma olen, ei taha uusi asju kohe omaks votta :D :D

No comments:

Post a Comment