Thursday, May 20, 2010

Kaks nadalat ja uks paev puhkuseni! :)

Mul hakkab 4.juunist puhkus!!!!!!!!!!!!!!! See on reede ja tagasi projekti juurde jouan 20-ndal juunil ja siis jaab mul kolm nadalat ainult oma projekti lopuni. Ma veel tapselt ei tea, mida ma puhkusega ette votan, aga tahtsin selle kindlasti kuu alguses votta, mil mu rahakesega natukene paremad seisud on kui tavaliselt :D :D Kuid jah, eks ma siis utlen tapsemad plaanid, kui need kindlaks saavad, ei taha ette rutates midagi mainida veel :)

Ja nuud on vabatahtlike juba neli: mina, Valerie, Laura ja Andres, kes joudis eile ning kes on samuti parit Ameerika Uhendriikidest. Ning ta naeb valja nagu 23, aga tegelikult on ainult 18(ma isegi ei teadnud, et 18-aastaselt ka voib Ipos vabatahtlik olla, minu leping utles kull, et peab vahemalt 20 olema :D Aga voib-olla on seadusi muudetud). Nuud on Valeriel vahem tood, sest Andres suunati ka kohe San Juani ehk siis koige vaiksemate juurde, sest seal on alati vabatahtlikke vaja. Seal peab iga paev pesulas laste riideid ja koolivorme pesema(ning tootab ainult uks pesumasin ning kolm vaiksemat maja tahavad oma laste riideid seal pesta) ja neid triikima jne. Mina pole kunagi triikima pidanud ning tavaliselt ei pea ma ka koolivorme pesumasinasse panema, seda teeb mu juhendaja Rocio. Ainult siis kui tal on midagi muud ees vms.

Nuud selgus, et David A(poiss, kelle kaitumine jatab tihti soovida) on haige. Ta uks neer ei toota hasti ning selle tottu ei saa ta hasti suua, ta vajab operatsiooni. Samuti on tal urineerimisprobleemid, mis on juba kaasasundinud. Ma ei saanudki tapselt seletustest aru, aga midagi sellist oli vist, et tal pole seda tavalist urineermisavakest nagu meestel on ja tanu sellele ta ei taba ara, millal ta peaks WC-sse minema ja teeb puksi. Ta vajab kahte operatsiooni ning tana laheb Rocioga haiglasse(ta on seal uhe nadala jooksul juba viis korda kainud). Ma ei teagi, kas ta jaab sinna pikemaks ajaks juba tana voi tuleb veel tagasi, aga igal juhul millalgi ta laheb sinna.

Ja seda ka, et mind on hairima hakanud poiste markused minu ja Dennise kohta. "Jaanika, kas ta on su peigmees, kes ta on jne, kas sa naed teda sel nadalavahetusel uuesti jne". Ma ei utle neile midagi, aga jah, niimoodi see eluke Ipos on, koik teavad koike, sest nad nagid ju mind ja teda Atlixcos. Rocio vottis eile selle teema soogilauas ules ja utles mulle, et kui mind hairib sellest raakimine ja suuremate poiste markused selle kohta, siis ma voin nad vabalt kuradile saata ja kogu lugu, sest loppude lopuks on see minu elu. Rocio utleski niimoodi, et Jaanika on vaba, tal voib olla 100 sopra, peigmeest voi armukest ja see pole kellegi asi.

Kuid ma pean nuud lopetama, sest koogitoimkond ootab ees :)

No comments:

Post a Comment